Doorgaan naar hoofdcontent

(02/170420.16) ~ mezelf poetsen in de grote stad

De droom:


[Ik ben ergens in een grote stad. Ik weet de weg in deze stad. Ik moet heel veel omlopen. Er zijn veel plekken waar geen doorgang is. Ik ben mezelf aan het poetsen, schoonmaken. Ik praat niet, ik versta iedereen zonder woorden]

 

De duiding / verklaring:

Ik ben in het innerlijke centrum van me, de kern van mijn psyche. In mijn middelpunt, mijn wezenlijke. De grootte van mijn centrum is afhankelijk over hoe ik over mezelf denk. Welke blokkades zijn er nog in mijn innerlijke waar ik naar mag kijken, mag reinigen? Hoe loop ik mijn levensweg? Ben ik doelgericht of toch niet? Of loop ik veel onnodig om of juist niet?


Je dromen begrijpen hoeft geen droom te zijn.
Ik help je graag je nachtelijke informatie om te zetten in handigheid in je dagelijkse leven.

Vraag me simpelweg hoe; dromentaal@gmail.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

  Waarom kunnen dromen zo belangrijk zijn? 1. Door aandacht te besteden aan het droomgegeven ontstaat er een groter inzicht in en een groter begrip voor de eigen persoonlijkheid 2. Omdat je jezelf beter leert kennen, groei je naar een innerlijk evenwicht, wat geestelijke ontvankelijkheid bevordert 3. Interesse voor en inzicht in de werking van het lichaam, de geest en het verstand. Door positieve gedachten hef je meestal zelf geestelijke blokkades en persoonlijke, lichamelijke beperkingen op 4. Ontdekken en aanvaarden van persoonlijke fouten en gebreken 5. Grotere, algemene interesse waardoor meer inzicht ontstaat in de structuur van de samenleving 6. Het ontdekken en leren waarderen van je plaats in de samenleving 7. Ontdekken, dat je voor persoonlijke gedachten en handelingen zelf verantwoordelijk bent 8. Verantwoording jegens de naaste niet uit de weg te gaan 9. Leren openstaan voor alle aspecten van het Zelf en proberen begrip te tonen voor allen die anders denken, anders handelen,
  (210420.17) ~ de magische grote witte kubus De droom: [Ik ben buiten bij een grote witte kubus, met een melkachtige kleur. Deze kubus heeft allerlei lades. Het kan kleding maken en ook de kleding opvouwen. Rondom deze kubus staan bomen. De kubus maakt een licht zoemend geluid]. De duiding / verklaring: De geestelijke kant van mijn leven, mijn hoger geestelijk bewustzijn wilt me iets mededelen. Speelt er de behoefte aan meer stabiliteit op dit vlak in mijn leven? De lades vertegenwoordigen het stukje, dat ik misschien de gevoelens en gedachten liever voor mezelf wil houden? Er is een verandering op komst van genezing en in de lichamelijke reinheid en zuiverheid van mijn geest als er meer gevoelens geuit worden door nog meer te letten op mijn intuïtie. Het geeft vrijheid, sereenheid, herstel en vernieuwing. Ook voor mijn persoonlijke ontwikkeling en innerlijke wijsheid. Dit kan een doorbraak zijn in mijn eventuele persoonlijke worstelingen. Je dromen begrijpen hoeft geen droom te zijn.

Dromentaal uitleg : de vleermuis

Wanneer een vleermuis in je dromen verschijnt Verbind je met de vleermuis om profetische dromen te onthullen en vergroot je gevoeligheid voor paranormale verschijnselen, het occulte en het hiernamaals. Een van de beste lessen die je hier kunt leren, is om op je hoede te zijn voor illusies. Word niet het slachtoffer van ongegronde, valse of irrationele angsten. Bevrijd jezelf van je angsten en sta jezelf toe je vleugels uit te slaan.   Een vleermuis die je dromen bezoekt heeft verschillende betekenissen: Het kan onreinheid, persoonlijke demonen en ergernissen vertegenwoordigen. Vleermuizen in dromen vertegenwoordigen ook wedergeboorte en niet-gerealiseerd potentieel. Het is tijd om oude gewoonten los te laten die je ervan weerhouden om je volledige potentieel te bereiken. De vleermuis probeert je te laten weten dat het pad dat je momenteel bewandelt niet in jouw belang is. Het helpt je niet te groeien of nieuwe doelen te bereiken. Het kan zijn dat je blindelings een situatie binnenstapt